Nieuwe samenwerking biedt culturele instellingen mediakansen
Amsterdam, Nijmegen – De culturele sector krijgt een krachtige impuls dankzij een nieuwe samenwerking tussen Cultuur Enzovoort en Museamarketing. Met deze samenwerking kunnen culturele instellingen nu profiteren van on- en offline media-inzet tegen voordelige, speciaal voor de sector onderhandelde, tarieven.
Cultuur Enzovoort is al jarenlang een vertrouwde naam in de wereld van culturele adverteerders. Hun expertise wordt ingezet voor Ster & Cultuur campagnes op radio en televisie en vele andere media (zoals outdoor, bioscoop en print). Nu de vraag naar online marketing sterk groeit, is de samenwerking met Museamarketing – specialist in online marketing voor musea en culturele instellingen – een logische stap.
De bundeling van krachten zorgt voor een totaalpakket waarmee instellingen hun zichtbaarheid kunnen vergroten. “We maken cultuur zichtbaar via online marketing, radio, tv, outdoor, print, en bioscoopreclame,” aldus initiatiefnemer Gert-Jan Omta van Cultuur Enzovoort. “Wij hebben de beste afspraken al onderhandeld, zodat culturele instellingen zorgeloos campagne kunnen voeren.”
Gemak en expertise onder één dak
Voor marketeers in de culturele sector is deze samenwerking een zegen. Ze krijgen op één plek een volledig voorstel voor zowel on- als offline media, zonder dat ze zelf alle contacten hoeven te leggen. “Het is een drukke tijd in de culturele sector,” zegt Constantijn Schaap van Cultuur Enzovoort. “Onze samenwerking biedt gemak, expertise, en tarieven die passen bij culturele budgetten.” Zo krijgen instellingen de kans om op te vallen in een concurrerende markt, waar zichtbaarheid en betaalbaarheid hand in hand gaan.
Meer weten over mediakansen voor cultuur?
Kijk eens op Cultuur Enzovoort of neem vrijblijvend contact op met Rob van Dijck van Museamarketing.