Werk samen met een Google Partner

Ben je bezig met de digitale marketing van je museum of stichting? Dan zijn Google, Google Ads en Google Analytics wellicht dagelijkse kost voor jou. Museamarketing helpt je nog beter te worden in het beheren van je Google accounts aan de hand van Google Partner. Museamarketing is Google Partner en expert in Google Ads. Je weet dat je bij ons goed zit voor alles wat te maken heeft met Google advertenties voor je museum of VZW.

Google Partner worden is behoren tot een exclusieve Google club. Niet iedereen krijgt de voordelen van een partner. Wij zorgen ervoor als Google Partner dat ook jij kan profiteren van de expertise en voordelen.

Wat is Google Partner?

Google Partner worden betekent dat je bedrijf wordt erkend voor het optimaliseren van campagnesucces, het stimuleren van groei door de campagnes te onderhouden en het aantonen van Google Ads vaardigheden en expertise met certificeringen. Als Google Partner krijgt je bedrijf toegang tot een groter aantal voordelen, waaronder de mogelijkheid om de Google Partners badge op je website en marketingmateriaal te tonen. Museamarketing is een trotse Google Partner en helpt jou organisatie op de beste manier mogelijk om je Google Ads nog beter te beheren.

 

Vereisten Google Partner

Hoe komt dat Museamarketing Google Partner is? En wat maakt ons gekwalificeerd en experts in ons vak? Er zijn drie categorieën waar je als partner aan moet voldoen: prestaties, budget en certificeringen. Deze vereisten worden streng en regelmatig gecontroleerd door Google. Zo ben jij als klant van Museamarketing zeker dat we steeds up-to-date blijven over de laatste trends in marketing en we uitstekende service aanbieden.

Prestaties

Met prestaties wordt het effectief opzetten van Google Ads-campagnes bedoelt. Google Partners slagen erin om advertenties optimaal in te stellen en te beheren zodat de beste resultaten voor je museum of vzw worden behaald. Alle Google Partners hebben een minimale optimalisatiescore van 70%.

Budget

Google is en blijft een bedrijf. Hoe meer je aan Google Ads spendeert des te beter. Als partner moet je elke 90 dagen $ 10.000 aan advertentiegeld besteden.

Google marketing musea
Certificaat Google Ads

Google Certificeringen

Wanneer je als bedrijf of organisatie Google Partner wilt worden is het belangrijk dat je weet wat je doet en waarom je dat doet. De juiste opleidingen en cursussen helpen daar bij. Zo dien je uiteraard een certificering voor Google Ads te hebben maar ook voor andere cursussen zoals Google Search, Display, Video, Shopping of Ads. Niet iedereen in je bedrijf dient een expert in Google te zijn om Google Partner te worden.

De voordelen van werken met een Google Partner

Er zijn duidelijk heel wat voordelen aan het samenwerken met een marketing agency dat Google Partner is zoals Museamarketing. We sommen ze voor je op:

– Je werkt met Google experts;
– Google Partners zijn op de hoogte van de laatste trends;
– Google Partners werken snel en efficiënt;
– Google Partners hebben toegang tot beta-versies van de tools;
– Google Partners werken rechtstreeks met Google.

Ondersteuning krijgen van een gecertificeerd agency zal zorgen voor de optimalisatie van je Google Advertenties en je conversies. Maak gebruik van deze expertise en leer ook zelf enorm veel bij!

Museamarketing logo lang

Google Ads met Museamarketing

Neem vrijblijvend contact met ons op en til je Google advertenties naar een hoger niveau. Dankzij Museamarketing kan jij aan de slag met een Google Partner en haal jij de beste resultaten.

NL